15 lip 2015

Przed siebie w nieznane Cz.II


     Przez długi czas pomieszkiwałam w budynkach "B" i H6 na Politechnice Wrocławskiej a kiedy wróciłam tam po latach to mocno się zdumiałam.  Obeszłam wszystko dookoła a na koniec przejechałam (przeleciałam?!) się POLINKĄ. Wrocław stanowi dogodne miejsce koncertowe, często wpadają tu dobre zespoły a ja nie muszę jechać na drugi koniec Europy.
Wpadam tu przy okazji różnych wydarzeń  i dlatego moje zdjęcia stanowią mieszankę zabytków i dziwadeł to  niewielki wycinek tego co można  we Wrocławiu zobaczyć.

Przy okazji zapraszam na stronki prowadzone przez ludzi znających i kochających Wrocław:

A teraz zapraszam na drugą część spaceru po mieście.
 
 1. Akwarium na polibudzie :)


2.

3.

4.

5.

 6.


7.

8.


9. Chopin dość nowoczesny w formie i nie podobny do siebie.


10.

 11. Kochasz tłumy, kolejki upał i kicz? Afrykarium jest miejscem idealnym dla Ciebie!


12. Nie ma komu sprzątać w domu- wezwij krasnoludki. Tak się składa,że Wrocław to ukochane miejsce tych stworzonek. Moje dziecko koniecznie chciało zabrać jednego ze sobą, ale krasnal nie podzielał jego entuzjazmu.


13.

 14.

 15.

16.


17. Polinka. Coś jakby kolejka na Kasprowy Wierch, ale mniejsza a i kolejek nie było.


18. Widoki zacne :)


19.

 20. Oj sypie się nasza Reduta.


 21.

22/23. Jedna z bram położona dość daleko od centrum. Jako dekorację stanowią rzeźby przedstawiające różne zawody, jest nawet Lenin  :)


24.  Stary Klasztor- obecnie klub muzyczny.


25. I jako bonus, moje wyjce  na scenie :)


4 komentarze:

  1. Wrocław odwiedziłam tylko raz, na krótko. Fascynuje mnie to miasto, kilka Twoich migawek przypominam sobie ze swojej wizyty. A krasnale są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Wrocław, to bardzo przyjazne miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Akwarium to serowiec, a mały Chopin to replika większej rzeźby Chromego z krakowskiego Parku Decjusza, dopowiem;)
    Polinką wciąż jeszcze nie jechałam/leciałam, a mam zamiar, tylko ciagle zapominam.

    Gdzie znalazłaś bramę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypadkiem tu trafiłam, tu znajdziesz opis http://dolny-slask.org.pl/5456356,Wroclaw,Detale_zewnetrzne.html

      Usuń